خريد انواع ساعت مچي فشن زنانه 2014

منوی اصلی
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 38
کل نظرات : 4
آمار کاربران


آمار بازدید
کدهای اختصاصی


پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
جستجو
جستجو

   

فروش ساعت مچي سبيل مدلي جديد از ساعت مچي هاي فانتزي با مقاومت بسيار بالا و كيفيتي باور نكردني ساعت مچي مدرن و شيك از سري ساعت هاي شيك و زيبا كه نظر همگان را به خود جلب مي نمايد جديدترين مدل سال ساعتي كاملا متفاوت براي علاقمندان طراحي و گرافيك خوش سليقه بودن خود را به ديگران ثابت كنيد... ساعت سبيل بسيار زيبا و منحصربفرد تا حالا همچين ساعتي ديده بودين؟ طراحي متفاوت و خيره كننده پيشنهادي براي بهتر شدنبسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند یک دست نوشته دلنواز ، یک گل سرخ ، یک کارت تبریک، گردنبندی خوش تراش، شالی لطیف و خوش رنگ ، ساعتی جذاب با طراحی خاص و... ، همه و همه را میتوان بعنوان هدیه انتخاب کرد. اما خاص بودن هدیه مساله ای دیگر است. پس اگر دنبال هدیه ای خاص هستید ، ما به شما محصولی با نام ساعت CK طرح لارنس را معرفی میکنیم. هدیه ای که مصداق ضرب المثل معروف یک تیر و دو نشان است: هم دستبند، هم ساعت.

 

خريد انواع ساعت مچي فشن زنانه 2014

 

خريد انواع ساعت مچي فشن زنانه 2014 نشان دهنده ساعت دقيقه و تاريخ روز به صورت هم زمان با روشن شدن دايره هاي الي اي دي :به عنوان مثال در تصوير زير ساعت 9:55 دقيقه يك مدل ساعت فوق العاده مناسب براي جوانان امروزي ، بسيار زيبا و سبك در كل يك طرح خاص كه هنوز وارد بازار ایران نشده است. در رنگی استثنایی و بسيار دلنشین با بند فوق العاده شیک و باكلاس شما نفر اول باشيد! قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت ، مكمل زيبايي و جذابيت شما با گارانتی یک ساله به همراه جعبه بسیار شيك . صفحه نمایشی بسیار جالب که در زمانی که شما نیازی به روشن بودن ساعت ندارید کاملا خاموش است و کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید تا صفحه به طرز خارق العاده ای روشن شود.

 

ساعت LED دیزل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب دیزل می باشد. این ساعت که با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به سایر ساعت های موجود در بازار عرضه شده است در مدت زمان بسیار کوتاه توانست رکورد فروش بی نظیری را در دنیا رقم بزند. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما دکمه آن را فشار دهید ساعت و تقویم برای شما نمایش داده خواهند شد. به جرات می توان گفت این ساعت یکی از شیک ترین ساعت های عرضه شده تا کنون می باشد که در کنار ظرافت و زیبایی خیره کننده آن از کیفیت بی نظیر آن هم نباید گذشت. ساعت LED دیزل در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 10

بازدید : 375
تاریخ : شنبه 21 اردیبهشت 1392 زمان : 23:34 | نویسنده : مدیر | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش